torsdag, juli 05, 2007

Vem är detta?

Ja, han till vänster kan man kanske av ryggtavlan gissa sig till att det är Mikael Odenberg som med klackring i guld och fin kostym tog emot oss murvlar på Rosenbad nyss. Men han till höger? Han jobbar på Aktuellt eller Rapport vet jag. Han har så skön frisyr och han var den enda som åt av de små chokladbollarna med kokos som regeringen bjöd på. Och i fönstrena runt omkring innegården hängde det tjänstemän i klasar och glodde ned på oss journalister i grytan. När jag tog bilder på dem försvann de. Doldisministern Eskil Erlandsson verkar vara blyg. Han smet i väg efter presskonferensen och innan jag hann trycka en tidningen VI i handen på honom.

2 Comments:

Blogger Morelli said...

R eller U, läser ni inte min blogg? det här måste ju vara er arbetskompis!

7/06/2007 08:43:00 fm  
Blogger Morelli said...

Okej jag bildgooglar i stället men blir inte mkt klokare...nu är jag besatt..vem är denna murvel no 1?

7/06/2007 02:49:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.