tisdag, augusti 28, 2007

Byt jobb!

Det ringde en kvinnlig PR-konsult i juni och berättade att den store konstnären och den store poeten ska komma ut med en bok till hösten och tyckte att jag, nollan som svarade, verkligen skulle uppmärksamma detta i tidningen. Jag satt och skrev och tvekade först inför konstnärens namn...och fick då höra att jag verkligen borde veta vem han är...Ja typ att jag var en idiot som inte direkt sa "åh...han!" Vi lade på och jag kände mig...ja, nedtryckt i skorna. I dag hade jag oturen att ha med henne att göra igen. Jag kunde absolut inte få komma på den lilla exklusiva pressvisningen hon anordnar i morgon tillsammans med en redaktion på SVT och en stor svensk morgontidning. Och boken...? Ja, den är så dyr och exklusiv att den kan jag bara kanske kan komma över.... Synd att det här rör mitt arbete...annars skulle jag definitivt skriva ut hennes namn...Men jag kan ju alltid facebooka...

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Men "allah" va jag bli såååååå nyfiken!
Abbe

8/28/2007 10:25:00 em  
Blogger Morelli said...

jag säger bara facebook abukar

8/29/2007 09:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.