måndag, september 24, 2007

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man är sin utsikt. Människor med sjöutsikt lever längre än andra. Men ingen vet om det beror på sjön eller på att människorna är rikare än genomsnittet.

Undrar hur tegel påverkar hälsan? I vilket fall tror jag att rött tegel måste vara bättre än gråbrunt.

Vår sista bostad ska i alla fall ha bra utsikt från köksfönstret, med många människor på väg hit och dit och gärna en sjö i bakgrunden så att vi inte går bort i förtid.

9/24/2007 08:54:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det var den största Chupa Chupen jag sett.

/L

9/24/2007 10:39:00 em  
Anonymous Anonym said...

Undrar om det är bra med utsikt till Svenska Dagbladets redaktion/marknadsavdelning? Det är mest glas och lysrös, skrivbord och datorer. Inga människor. Jag menar - undrar om jag kommer leva länge med den utsikten. Hoppas det. G

9/24/2007 11:27:00 em  
Blogger Morelli said...

har man utsikt kan ju tanken färdas med ögat långt bort...annars stannar den så nära...då kanske man blir sjuk
fast mer krasst: utsikt= de som har råd att köpa lägenheterna högst upp i hus= bättre socioekonomisk status= de brukar leva längre...

9/25/2007 09:28:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Min utsikt är Sergels torg (plattan) Regeringsgatans fasader.
Jag lär inte leva länge till
Isapisa

9/25/2007 02:40:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.