måndag, mars 27, 2006

Bloggar i krig

Jag har härmat Deep ed och placerat min blogg i Aspudden på bloggkartan.se Och det är ju oerhört användbart med en bloggkarta om det blir krig o undantagstillstånd och ingen litar på medierna längre. Då kan vi alla hitta en lämplig källa lokalt som kan beskriva vad hon eller han upplever på plats. - Bromma brinner, skulle jag då kunna säga då för jag kan se ända till Bromma från fönstret..ja egentligen ännu längre....hur långt jag se..återkommer...DN- skrapan, Nockeby? Nu måste jag hitta föda Andra bloggar om: , , , ,

3 Comments:

Blogger Morelli said...

fast det verkar inte funka...min blogg är inte registrerad än...jag som trodde det skulle vara lätt...men det kanske tar en stund...ovupxq

3/27/2006 01:59:00 em  
Blogger Morelli said...

ovupxq var det ja
och nu är det:
nadmzal

3/27/2006 02:00:00 em  
Blogger Morelli said...

sandra: aha, var bodde du då? visst är det fint här?
silvertaernan: din kommentar ser ut att höra hemma i terapeutic pictionary..har jag rätt?

3/28/2006 09:14:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.