torsdag, april 20, 2006

Hitlergympa

Alldeles strax ska jag skynda ned till Ringen och göra Ki-gympa med sparkar och slag så det står härliga till. Man står inte i en rund och slafsig ring, nej, i raka härliga led. Disciplin och kampsport i love it. Min man tyckte att jag skulle hämta Olle eftersom dagis stänger fyra och mitt jobb är mindre betalt än hans (hmmmmm...ja!) Men tji fick han! Den själviska moderna kvinnan gör inte avkall på sina gympapass. Hon gör dem bara med lite lite dåligt samvete.

1 Comments:

Blogger Ana said...

De hittar på vad som helst, männen! Min kille skulle säga att hans jobb är viktigare för att det är mer konstnärligt. Låt dem inte slippa undan, det förlorar man bara på. Ju snällare man är desto mer skit får man. Tyvärr. Männen satte reglerna det gäller att spela spelet. Eller skita i dem.

4/20/2006 04:08:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.