fredag, januari 26, 2007

Mathimlen och Morelli på MTV fest

2 Comments:

Blogger Jenny Morelli said...

Kort summering: Färgfabriken var full med folk, en massa snygga barnlösa babes i alldeles för lite kläder- och runt dem rätt oansenliga korta killar i dyra kläder och brillor.( lite som i Europa-parlamentet när jag tänker efter...) Jag fick "Lilja for ever"-vibbar när jag såg så många snygga lättklädda tjejer samtidigt. Alla väntade på något eller några. Status? Kändisfotograferna hade inte så många att plåta. Lite "vi är lurade, vi är boskap"-känsla. Konstnären Peter Geschwind var där. Vi fick gratis drinkar av de lättklädda flickorna som stod och huttrade i trappan. Vi gick hem tidigt. Jag kollade på Sally Mann på teve och var nöjd med kvällen. Men jag tycker synd om alla babes. Kan ingen säga åt dem att de BÅDE kan vara snygga och ha roligt?

1/26/2007 10:59:00 fm  
Blogger Space babe said...

Nu har jag också skrivit!

1/26/2007 08:27:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.