torsdag, augusti 02, 2007

Mickes Biluthyrning

Hyr aldrig aldrig bil där. Den här kissluktande plåtburken hyrde idioten Morelli för samma pris (1000 kronor för 4 dagar) som jag hade kunnat få en trafiksäker bil på Statoil. Den första bilen jag fick var inte fulltankad som tjejen sa och vindrutetorkarna lät som tröskverk så jag fick byta till denna och tjejen glömde informera om att den här bilen hade tom tank(!). Tur att min dotter hade ögonen med sig när vi var på Sudret. Annars hade vi stått stilla i ett dike ett bra tag. J-ar vad arg jag var.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kära nån! Man ska ju koppla av på sin semester. Isapisa

8/03/2007 01:02:00 em  
Blogger Amber said...

Ojdå, det lät inget vidare. I början på 80-talet hyrde vi bilar där - helt vansinnigt egentligen. Då hette firman Rent a Wreck som tillnamn, men det tog de bort efter några år. Innehållet tycks dock vara det samma, att döma av det du skriver.

8/04/2007 03:46:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.