torsdag, mars 30, 2006

Michael Moore och jag

Jag brukar ju i bland blogga om att jag bara blir snyggare med åren- men trodde aldrig att jag skulle kunna säga det samma om Michael Moore. Men är det verkligen han? Han ser ju helt sned ut. Förresten gillar jag "bild google" det verkar vara mindre censurerat på något sätt...googlar man på tex "feet" eller "nose" kan man hitta massa underligt härligt subversiva sajter. Hur och var jag hittade denna eventuella Michael Moore tänker jag dock inte berätta. Andra bloggar om: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj, en del vikt har han allt lagt på sig sen dess ;-)
Trevlig sida du har, jag lixom bara "råkade" hamna här...
Expressen har kanske idétorka. Jag läste din lista o det mesta känner jag igen.
Saknar bara den här: Din vilja växer i skogen, du får plocka den när du blir stor.
Återkommer!

3/31/2006 09:16:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.