tisdag, mars 07, 2006

vad Dietrich sa till JFK

Hemma med sjuka V- var på Willys och handlade och köpte "Ensam Hemma" som han nu ligger och kollar på i storasysters rum...Det är så vackert ute. Tog en bild av en husvägg och skuggan av ett träd. Hämtade också "the Complete New Yorker" på posten..alla nummer från 1925 fram till nu! Och mycket snart ska jag äntligen få reda på vad det var Marlene Dietrich sa till John F Kennedy när hon lämnade Vita huset efter en natt med honom 1962 (?) Han följde med henne till hissen mitt i natten. Hon klev in. JFK frågade något som hade med hans far att göra, hon hade nämligen haft i hop med med honom också många många år tidigare...och hon svarade.......något supercoolt...som jag inte kan erinra mig.....men snart så ska jag få veta.....återkommer i ärendet..... Andra bloggar om: , , ,

2 Comments:

Blogger Morelli said...

Det var inte Dietrich replik även om det var hon som skvallrade om det i artikeln. Det var JFK som droppade onelinern: "äntligen har jag varit på ett ställe där min far INTE har varit" när Dietrich svarade nej på frågan om hon hade haft i hop det även med pappa Kennedy....nåväl...good enough

3/07/2006 05:49:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hej dumsnut

Ville har spöat mig i Asteroidz, han är en hejare på dataspel. Du heter ingenting så det så...
Hej från Ville och Isapisa

3/08/2006 02:04:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.