onsdag, april 05, 2006

Hagamannen

Maria Kuchen skrev detta i Expressen angående bildpubliceringen av Hagamannen. Jag har varit emot till bildpublicering, nu är jag mer tveksam. Det handlar om detta med demonisering. Har inte tid att blogga mer. Ensam med kidsen. Vi har ätit fläskkarré marinerad i soja, blackbeansauce, lite socker, lite olja. Nu ska det bli efterätt. En överbliven bit chokladtårta som just nu skärs MINUTIÖST rättvist i tre delar inne i köket. Själv äter jag: dadlar. Andra bloggar om: ,

2 Comments:

Blogger Space babe said...

Jag har haft jättesvårt att uppröras över bildpubliceringen. Så fort jag fick höra att Expressen publicerat så kastade jag mig på datorn.

Däremot var det rätt så plågsamt att höra Otto Sjöberg försvara publiceringen, han lät som jag efter den där jobbiga intervjun - ett ombud för idéer som inte hade internaliserats.

4/06/2006 08:52:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har faktiskt städat kvällar på ahans arbetspalts! och bilden är så konstift fotoshoppad att man inte känner igen Karln på stan !! ´Men haf bor i en myyycket lite by och där aä ha iallafallinte anonym !
Jag tycker faktiskt at dom kunde väntat tills dom fallit !!
fast visst avar jag som alla andra lättad när han åkte fast!
jag har också oraots över mina dötrar som bodde i sta´n innan jag jag själv började jobba där !

4/18/2006 06:34:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.