söndag, juli 02, 2006

Hon räfsar II

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snart får du sluta att räfsa. isapisa

7/03/2006 11:45:00 fm  
Blogger Hanna said...

Fantastiska bilder!

7/03/2006 04:37:00 em  
Blogger Morelli said...

hej hej! nu har vi landat i ett vitt hus i malmö där vi ska vara en vecka. Vi var i Triangeln tidigare i dag o handlade. Malmö är bonnigare, mer tatuerat, schavigare, o mer heterogent än Stockholm vid första anblicken
Jag vill OCKSÅ äga hus!!! aldrig känner jag ägandebegäret så starkt som på sommaren när jag cruisar runt till olika underbara platser...fast jag skrev i alla fall en dikt tidigt i morse "tillfälligt arrangemang"om aspuddsparken o livets korthet.
Och NU dricker vi vitt vin (riesling) i trädgården o röker marlboros.Jag smet ner i källaren o m badar killarna som har sand i öronen. Fin bild du bytt till, ondskan

7/03/2006 09:12:00 em  
Blogger Ana said...

Hej! Vi åker snart till Kroatien. Vi äger ett hus. Tänk på att om man äger ett hus bråkar man alltid med de andra ägarna, man måste jobba jobba jobba med sitt hus och det kostar en massa pengar. Tänk på det. Men visst är det härligt ändå. Jag längtar till vårt hus. Nästa sommar måste du komma ner.

7/03/2006 09:38:00 em  
Blogger Hanna said...

Malmö är allt du sa, inte bara vid första anblicken utan hela tiden och på gott och ont. Det heter TriangelEn. Handla på Möllevången! Ha en fin Malmövecka!

7/04/2006 12:09:00 em  
Anonymous Anonym said...

Waiting for "Hon räfsar III". Håll tummarna för mitt hus idag. Isapisa

7/05/2006 10:51:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.