måndag, november 27, 2006

Sanningen om er läsare

"Jag har stulit" ser jag nu fattas på våra synder-listan. Bilden är klickbar för bättre storlek och det är inte för sent att fylla i vilken eller vilka synder du själv har begått. En snabb genomgång ger vid handen att inte så många mördare läser min blogg, att ni inte slåss nämnvärt, att inte så många tar betalt för sexuella tjänster men att ni ljuger mycket- särkilt inför andra - inte så mycket inför er själva. Det är bra. Jag vet inte men kanske säger denna lista mer om mig än om er. Oavsett så känns det rätt & riktigt att ni inte är helt utan fläckar på era samveten. Nu drar vi snart till Bangkok och Koh Samet några dagar och farmor C och J flyttar in här och tar hand om kidsen. Vi får se om de överlever - och om vi - och om det blir någon förstulen bloggtext från något sådant där internet-café.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är förvånad att så få har förfalskat dokument och att så få har varit högmodiga. Morden och lögnerna är mer OK. Isapisa

11/27/2006 02:46:00 em  
Blogger Morelli said...

hej isa! jag är också förvånad över att "högmod" ligger så långt ned-

11/27/2006 03:06:00 em  
Blogger jacobsteel said...

fem mördare? inte undra på att du far på semester. trevlig resa! :)

11/28/2006 05:47:00 em  
Blogger jacobsteel said...

sen alltså precis... det måste vara nån bluff på gång med högmodet...

11/28/2006 05:47:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har varit högmodig. Jag är väl det ibland antar jag.
Ha en bra resa.
/L

11/29/2006 12:26:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag horar, varje dag känns det som.
Läskigt va?

//Norman

11/30/2006 06:50:00 em  
Anonymous Anonym said...

Välkommen hem. Jag saknar ditt bloggande men det är nog nyttigt att vila från det. Kram Isapisa

12/06/2006 04:45:00 em  
Blogger Morelli said...

hej hej! jag har nu bytt till beta och kan inte längre ladda upp bilder!! Dom är dumma som lurar oss att byta. Ska i alla fall försöka blogga i morgon- resan var toppen. jag är brun och har läst: carina rydbergs" - den som vässar..." och amos oz "en berättelse om kärlek..." den första: nej! den andra ja!

12/07/2006 10:53:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.