tisdag, december 12, 2006

Vår son är inte Christopher Walken

På jakt efter en bra bild på geniet Sandra Bernhard hittade jag den här sidan. Innan Olle föddes snackade jag o M om vem han skulle bli lik. Jag + M= Christopher Walken kom vi fram till. Ms hästansikte, mina blåa runda ögon och ljust hår. Men Olle ser inte ut som CW. Han liknar mer Orson Welles. I vilket fall som helst så bildgooglade jag på Sandra Bernhard för att jag i går kväll för tionde gången såg min absoluta favoritfilm- "King of Comedy" där Sandra och Robert de Niro och Jerry Lewis är helt sjukt bra. Och vilket manus. Rubert Pupkin har många gemensamma nämnare med Ricky Gervais gestalt i "The Office". Och vilken ovanlig kvinnoroll Bernhard gör. Så otroligt roliga gräl hon och de Niro har. Jag kunde inte sova för jag var så uppspelt- mitt hjärn-reportage är äntligen rott i hamn. Och bilder kan jag fortfarande bara publicera här med mobiltelefonen. Därav alla bildlänkar.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Space babe said...

Åh, grattis! Du berättade bara att du fått det andra uppdraget för VI, inte att du dessutom fått positivt besked om hjärntexten! Hurra!

12/13/2006 12:26:00 fm  
Blogger Lisa said...

King of Comedy måste ses om! Underbar!

12/14/2006 08:38:00 fm  
Anonymous Anonym said...

men berätta, hjärntext???
/ondskan som är less på att inte kunna kommentera på betabloggar

12/14/2006 05:17:00 em  
Blogger Space babe said...

Du, Olle kanske kommer att se ut som Christopher Walken när han blir äldre...

12/14/2006 10:44:00 em  
Blogger Morelli said...

hej hej! lisa ja, se om den den är toppem! och ondskan:hjärntexten kommer i "Vi"- den hette "signalsubstanser för dummies" i arbetsnamn och spacebabe: ja det kommer han säkert fast med bruna ögon

12/15/2006 07:47:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.