lördag, maj 19, 2007

Lördagsblogg

Okej, vem har skrivit något om svenska mediers nationalistiska rapportering av när Fredrik Reinfeldt var i USA? Jag skäms faktiskt över media vid sådana här tillfällen. Och Fugelsang är norrman och han var bara tio mil uppe i luften. Skärpning. Dikter? Dikter måste läsas av elitpersoner och ska publiceras på You Tube. En masse. Återkommer med vilka elitpersoner jag tänker mig. Ville ska på fotbollscup i Spånga, jag ska träna, sedan drar vi ut till Skärgården. Jag vill äga något. Ett hus till exempel. Vackert väder. Ajöss. Tillägg: Det blev Ekerö i stället. Vi hittade ett hus på Färingsö som vi gick in i. Det var lite läskigt och utropspriset är 975 000:-

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad ni än gör köp inget hus med renoveringsbehov... DET FINNS FINFINA HUS PÅ T.EX. VÄDDÖ! Isapisa

5/21/2007 03:45:00 em  
Blogger Morelli said...

håll utkik syrran!! jag MÅSTE ha ett sommarhur snart

5/21/2007 09:33:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.