fredag, december 14, 2007

Guls perspektiv

Vi slår tärningen och spelet börjar. Först går det dåligt för GRÖN och RÖD och bra för BLÅ och GUL men sen börjar GRÖN och RÖD knuffa. Så att jag och BLÅ hamnar tillbaka i boet. Och det skrattas hårt. Och det går en halvtimme. Och det knuffas vilt och slås med tärningen och dopaminhalten går upp och ned. GRÖN och RÖD börjar retas. BLÅ är för trött och sitter under bordet och leker. Och GUL får starka negativa meningslöshetskänslor och vill aldrig mer spela Fia med Knuff med GRÖN och RÖD. Möjligtvis med BLÅ men i sådana fall utan knuff...

3 Comments:

Blogger Space babe said...

Hehehe, känner igen proceduren fast det var länge sen jag spelade fia med knuff i min ursprungsfamilj.

12/14/2007 04:30:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det är oerhört avslöjande att spela Fia med knuff. Själv får jag hög puls och mordinstikter. Jag kan inte ens spela med barn utan att bli aggressiv. Isapisa

12/15/2007 11:21:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Förresten har jag spelat Fia med både röd och grön. Det gick inte så bra. Isapisa igen

12/15/2007 09:46:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.