måndag, maj 01, 2006

1 maj

Lunch på Ikea med Ville och alla andra som inte heller var ute och demonstrerade utan konsumerade istället. (Jag trodde i min enfald att allt skulle vara stängt i dag) Fast det var egentligen bara lunchen vi ville åt, efter att återigen varit i Vårbergs centrum och shoppat loss. (69,50 kronor gick det på) Fast det blev faktiskt en korgstol till balkongen, samma som Ana köpt. Jag skulle vilja blogga om mitt förhållande till pengar, om dumma restaurangägare som inte betalar ut lön till min brorsdotter, men nu är det så här att jag har bara ca 10 minuter på mig. Olle ska väckas, klockan fyra ska vi vara i Gamal Stan och käka dimsum med Mathimlen och jag vill vara lite SNYGG till dess.....Eftersom Mathimlen förmodligen är SNYGG i dag trots att hon skrivit på bloggen att hon ser ut som en pudel.



Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.