fredag, maj 26, 2006

Komplett galen

Framförallt: Att de bara gjort filmen! Utan att be om lov och vänta på en massa pengar. Jag garvade högt när Görel Crona var svartsjuk på sin man Rafaels "Jean" som har sex med den andra kvinnan "Julie" på en slakteribänk. Och när hon ger honom örfilar i nästa scen. Men jag somnade precis när de skulle in på middag till borgmästaren i Spanien och Fat Boy är med. Fatboy? heter inte han Hannu? Måste se klart. Man skulle kanske få önska sig ett djupare allvar. Att de inte tramsar bort allt. Stackars Edholm tänkte jag flera gånger under filmen. Vilken dominatrix han är gift med. Förresten är hon och jag buksvägerskor. Mannen med händer stora som A4 papper och olivolja i håret blev i hop med henne efter mig. Jag var väl inte tillräckligt dominant antar jag.

4 Comments:

Blogger Yogamamma said...

Är det sant - har du k****at med honom? Hihi ;)
Han verkar komplett galen. Precis som filmen

5/26/2006 02:47:00 em  
Blogger Morelli said...

nej nej inte med HONOM...med den hon hade innan

5/26/2006 05:05:00 em  
Blogger Space babe said...

Jag vill också se den! Deras/hans nästa film Babas bilar blev ju däremot grundligt sågad.

5/28/2006 10:56:00 fm  
Blogger Yogamamma said...

ja, det är klart. Jag måste ju varit total gravidtrött när jag läste inlägget.
Skyller genast på det.... :)

5/29/2006 11:08:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.