torsdag, maj 04, 2006

Låtlistan

"Crazy woman" med Joe Dolan (70tals spanjakdisco) "My lady story" Anthony & the Johnssons "When I was a young girl" Nina Simone "My love is alive" med Gary Wright "Ruby" med Kenny Rogers "Sommaren dör" med John Holm Sordin "Going downtown" Richard Hawley "Wedding" Abdullah Ibrahim "Silver blue and gold" med Bad Company "Heavens in the backseat" Hot Chocolate "Alina" Arvo Pärt och Madonna, Outkast, Björk, BlackEyed Peas, Stevie Wonder, The Knife, Alison Kraus också Jag skulle inte spela Ulf lundell och verkligen inte Nickelbacks som Akut Insikt tror att jag lyssnar på i smyg och inte heller CocoRosie som jag borde gilla men som jag tycker är amatörer.

3 Comments:

Blogger Akut Insikt said...

Hmm, nu skrev jag i och för sig inte att du lyssnade på Nickelback utan jag gissade att du köpt skivan.

Och det var ett försök att komma på vad du lyssnar på men inte vågar tala om.

5/04/2006 04:30:00 em  
Blogger Morelli said...

det jag möjligtvis skämdes lite för förr är....bad company, usas härligt smöriga svar på led zeppelin

5/04/2006 06:25:00 em  
Blogger Jenny Morelli said...

pretenders 2000 miles skulle jag spela också

1/25/2007 10:23:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.