torsdag, september 28, 2006

Damtoaletten Haga

Vet inte vad det är med mig...känner inte för att skriva. Sitter och tänker på reportage framför dator och jobbar med högupplösta bilder som tar eoner av tid att ladda upp på nätet. Är väldigt sugen på att åka till Bröderna Erikssons dammode och köpa en klänning. Jag fick en finfin klänning i går. Fast röd och fin och grann. Den hänger på Judits second hand nu och väntar på rätt slags kvinnokropp. Man måste vara lite mer galgig och spetig för att passa i den. Min man är helt otrolig på att shoppa! Dessutom fick jag en as-snygg sextiotals klocka från Nazareth!

4 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Du tar så fina bilder, de ser ut som målningar. Fast som målningar skulle de nog inte vara lika fina.
Om du förstår vad jag menar...

9/28/2006 11:04:00 fm  
Blogger Morelli said...

thanks fluff!
jag antar att det är för att de saknar djup/perspektiv
jag har ett par gånger målat av några av mina foton o det har inte funkat fast det kanske beror på att jag inte kan tillräckligt..

9/28/2006 11:59:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Har så tråkigt idag. Har hängt upp din fina målning "spricka i eken" i hallen hemma, den är väldigt fin fast man måste såklart veta vad det är för att se sprickan i eken. Det skulle kunna vara en hel del annat oxå.
Isapisa

9/28/2006 01:00:00 em  
Blogger Morelli said...

Vad kul att du hängt upp den!

9/28/2006 03:16:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.