tisdag, september 19, 2006

Ny idol: Margareta Jansson

Ja, hon dansade som en hel karl, Margareta Jansson som var med i föreställningen av Dorte Olesen jag var på i går. De andra två dansarna var inte dumma de heller- de var små och arga och roliga men Maggan hade så mycket sexuell kraft i sig så hälften hade räckt. Det var nästan så att jag kände att de andra två ville straffa henne, var arga på henne för hennes sexuella utrålning, hennes muskler. Jag fick nästan för mig att hon skulle åka på stryk efter föreställningen, bli indragen i en buske, förnedrad. Min vana trogen bildgooglade jag på hennes namn- det gick inget vidare. Läs mer på Mathimlens blogg

1 Comments:

Blogger Space babe said...

Själv blev jag mest förtjust i de där två små ljusa flickgestalterna som jag upplevde som rädda mest av allt.

Fick du och Ondskan nåt sagt på regissörsmötet?

9/21/2006 09:55:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.