tisdag, september 12, 2006

Självupptagen?

6 Comments:

Blogger Morelli said...

Bäste Hans!

"Anteckningar från ett källarhål" är också en mkt självupptagen text, det är liksom hela poängen med det hela- och romaner skriver jag sen- efter klimakteriet! Det står ju tom i manus! Fast jag håller med om att manuset är för kort-jag jobbar helt enkelt vidare
med det.

mvh jenny morelli

9/12/2006 10:11:00 fm  
Blogger Space babe said...

Tycker du är modig och bra.

Kom ihåg! (Jag ska försöka komma ihåg det själv till nästa gång...) Man har alltid överseende med andras misslyckanden - aldrig med sina egna.

Det borde vara tvärtom.

9/12/2006 03:45:00 em  
Anonymous Anonym said...

Nå, jag tycker det är ganska positivt skrivet, återigen du har hakat upp dig på självupptagen. Säkert lärorikt för fröken Morelli.
Fniss
Isapisa

9/12/2006 05:31:00 em  
Blogger deeped said...

Bah! Varför ge ut böcker när det finns bloggar? ;)

9/12/2006 10:00:00 em  
Blogger Morelli said...

jag har precis skrivit om början: "jag är en självupptagen människa, en hemsk människa, ja helt enkelt en modern människa som saknar ideologi"
ja ja, jag kommer att älta det här ett tag...för konstens skull! nu ska det cyklas på möten, träffas perfomance artister o ätas lunch
tjoho!

9/13/2006 09:43:00 fm  
Blogger jacobsteel said...

"självupptagen"??? jösses, vilken formulering. nya höjder i refuserings-svenskan...

åsså, åhvafan, AB --- på många sätt kan jag inte se det som ett "förlag"... jag tänker liksom mer "distributör" när jag ser namnet... ;-)

9/13/2006 09:52:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.