tisdag, februari 20, 2007

Sarah Silverman





Det här klippet är från hennes teveshow. Det finns mer att titta på här. Men jag vet inte. Jag skrattar lite. Men inte hela tiden. Jag vill att hon ska vara bättre än killarna men jag tycker inte att hon lyckas med det. Som det stod i New Yorker: "---We admire the purity of Silverman’s scornfulness, but we don’t want to hang out with her the way we did with Mary and Rhoda. Not that she’d let us get that close anyway. “The Sarah Silverman Program” is like a club so exclusive that only the owner can get in—not even God is on the list."

Andra bloggar om: , ,

8 Comments:

Blogger Morelli said...

hmm...? newyorkerjournalisten refererar BARA till skämt som finns på på Sara Silvermans sajt..Jag trodde de var extremt noga med research innan de skrev...hmmm?

2/20/2007 10:47:00 fm  
Blogger Det Mörka Hotet said...

Ha, ha! Jag tyckte nog att hon var tämligen rolig - men å andra sidan har jag noll koll och aldrig hört hennes namn...!


Samuel

2/20/2007 10:59:00 fm  
Anonymous Anonym said...

jag vet men det är "tämligen" jag inte vill känna...jag vill att det ska vara "hysteriskt" eller "sinnesjukt" roligt
/jenny

2/20/2007 11:04:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Inte så rolig. Däremot roligt att det funkar så bra att bara klicka på rutan så kommer filmen direkt.
Flott Jenny. Isapisa

2/20/2007 11:23:00 fm  
Blogger Space babe said...

Nä, det var faktiskt skittråkigt. Tacka vet jag Little Britain. Fast jag minns att jag såg ett klipp med henne på nån blogg när hon gästade nån talkshow, och då var hon JÄTTEROLIG.

2/20/2007 12:37:00 em  
Blogger Morelli said...


"I pooped" var lite rolig också

2/20/2007 07:51:00 em  
Anonymous Anonym said...

Fick sarah-dvd i julklapp - lite kul men nästan jobbig att se.
Vill man skratta högt och mysigt; kolla in Wanda Sykes "Sick and tired"! Hon skrattar nämligen åt sina egna skämt hela tiden och verkar vara helskön. Min nya kvinnliga-komiker-idol.

Kram!
Kamilla i Klinte

2/22/2007 02:55:00 em  
Anonymous Anonym said...

tack kamilla, ska kolla in henne!
skulle vi inte höras snart?kram j

2/22/2007 03:35:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.