torsdag, december 08, 2005

snabb aloha

På väg till julfest med hawaiitema jag har ändrat tiden på klockan till tio timmar bakåt...(gäsp) men jag orkar faktiskt inte satsa hårdare.. fast det ska erkännas...jag tog en sväng förbi Små Smulor och letade efter hawaiiskjorta, t-shirt med palm motiv, surf attiraljer, amerkanska flottan keps....inget napp Däremot tomtetröja till Alice 20 kronor, tomtebyxa 20, tomteluva 20, julgransfot 20 Hur bra kan det bli? Stoppade ned lite cigaretter som jag kan bjuda runt på.... jag saknar faktiskt mina gamla arbetskompisar....Tjusiga Lidija och Britt i växeln tex. Det är värsta kovärmen där i soffan i fikarummet... Är jag världens enstöring eller världens mest sociala djur..?Jag lutar åt det första men då får det helst inte vara sådana där mediamänniskor... p3 människor..."jag vill upp" människor Nu drar jag! Alice är en ängel och hämtar Olle. Martin kommer hem om exakt fyrtio minuter Apropå mediemänniskor...några av dem jag känner gillar inte att man citerar Beuavoir OCH lyfter sina gamla bröst..Det klickar i huvudet på dem märker jag...

1 Comments:

Blogger deeped said...

Såna mediamänniskor är rätt post-modernistiska i uttryckets bokstavliga bemärkelse.

12/11/2005 01:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.