söndag, januari 15, 2006

intimare &naknare &ändå längre bort

har bytt foto olle o ville sover alice kollar "vanilla sky" det tog 50 minuter att lägga olle när det gått 45 min gick jag ut till vardagsrummet och befallde martin att ta över varvid martin inte rörde sig ur fläcken varvid jag rusade in till olle igen varvid olle skrek varvid martin kom inrusande och sa att han VISST kan lägga Olle, URSÄKTA att jag inte KASTAR mig ur soffan DIREKT varvid jag gick ut och satte mig vid datorn efter 5 minuter: martin kommer in till mig.... med en aningen stridslystet uttryck i ögonen varvid jag bad om ursäkt varvid han log....

2 Comments:

Blogger Morelli said...

mmm..ni får inga gräl...ni får bara "nästan grälen"
Men den dag min man börjar blogga igen och kan ge sin version av inträffade förlopp..då kanske...

1/16/2006 10:12:00 fm  
Blogger Ana said...

Har ni provat "vända ryggen till"-metoden? Man ligger bredvid i sängen men vänder ryggen till och ligger kvar så fast barnet gnäller lite. Till slut ledsnar de och somnar. Men jag vet, det är asjobbigt med läggningar. Nadia bajsar nu för att få gå ur sängen en extra gång. Vad gör man inte liksom...

1/17/2006 09:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.