onsdag, januari 17, 2007

Röda Puff-klänningen från H&M

går inte att publicera i bild här nej...men jag har precis insett att man kan maila blogginlägg.Jag undrar om inte tilltalet blir ett annat då...Mer "brevigt" mer "hejsan hoppsan" Men jag VILL verkligen publicera bilder, till exempel en liten jpg hint om vad jag ska ge till min man när han fyller fyrtio..(han läser inte min blogg särskilt ofta längre har jag märkt...det här skulle kunna vara testet...men Blogger Beta kanske skärper sig i morgon, vad vet jag. Undrar jag om man kan MAILA bilder...I will try. Nu !

4 Comments:

Blogger rosa fluff said...

Hade verkligen velat se en
ordentlig bild på klänningen.

1/21/2007 12:18:00 fm  
Blogger Jenny Morelli said...

här

1/21/2007 01:15:00 em  
Blogger Jenny Morelli said...

nej här- det blev fel

1/21/2007 01:19:00 em  
Blogger Jenny Morelli said...

men den går inte att ha på sig säger några stilmedvetna medlemmar i min familj- "för skojig", "för mycket smällkaramell". Möjligtvis om man är 1,90 och svart och mager... fast jag gillar den ändå och den kostade bara 129:-

1/22/2007 11:29:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.