torsdag, december 22, 2005

det ska vara vitt säger mia

18 över två: jag ska gå o byta en vit tröja på h&m till en annan vit tröja på bicboc- sedan drar jag ned till ringen o kollar vita pumps o vita ullstrumpor, sen hem och blanda grädde och vit choklad och grädde och mörk choklad till tryfflar som ska rullas i cocos resepktive kakao. I kväll gör vi sillsallad, citronsill och en geggig sill. Var på stan med Mathimlen och köpte NK mint för 150 spänn, några små klappar, åt lite för stor sushi på Ropongi- tittat beundrande på Mathimlen när hon shoppade loss 4-5000 tusen- Själv kan jag inte-finns en snålhets spärr, fast det är härligt att hon kan! Nu drar jag- det ska vara vitt nu säger Mia , vit byxa, vit tröja, guldskärpi midjan o vit mössa, det blir bra! 23 över två

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas man får smaka lite tryffel. Ska det vara vitt? Själv är jag svart, med Gudruns svarta kjol med rött och glitter på längst ned, det är ju jul... Hämtade Tokan igår och åker tillbaka på lördag förmiddag ett par timmar. Jag är trött
Isapisa

12/23/2005 09:00:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home




Copyright © Jenny Morelli 2007. Alla rättigheter förbehållna.